lørdag 5. november 2016

Uke 44



De siste ukene har jeg ikke skrevet noe- rett og slett fordi ikke tiden strekker til. Den lille tiden jeg har går til forberedelser og skole.  Jeg har fullført praksis på videregående og om 2 uker venter ungdsdomskolepraksis. Til uken skal gruppeoppgaven gruppen min har skrevet og skal fremføre leveres inn. Idag ble det øving på fremføring hos oss. Ellers hadde vi koselig middag med venner. 

Morfar har vært hos oss fra tirsdag til lørdag. Barna har storkost seg med spill, lesing og bygging av betlehemstall. Ellers har Håkon vært på bytur til Oslo med morfar for å gå på kino. Fredag var det planleggingsdag og da var både Hedda og Håkon på cafetur i Lillestrøm. 

Hallowen var det store denne uken og gutta og jeg gikk tur i nabolaget sammen med venner. 

Fine men hektiske dager- døgnet skulle hatt flere timer!!!

Trekløveren- Hedda har pyntet seg selv


Studiegrupen min



Pappa og meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)