mandag 8. august 2016

Studier, jobb og ny hverdag


Jeg er kommet inn på fulltid PPU studiet på Kjeller , dvs praktisk pedagogikk for yrkesfag.  Det som var i utgangspunktet meningen å ta deltid, men der står jeg enda som nr 1 på venteliste.

Side jeg har fått innvilget stipend og kan jeg ikke la denne sjansen gå fra meg, og søndag bestemte vi oss for at jeg skulle takke ja til heltid.

Siden undervisnings-dagene er mandag, onsdag og torsdag måtte jeg be om permisjon fra torsdags-undervisningen fra fagskolen. Planen var å øke opp med to nattevakter ekstra, men så endret situasjonen seg uventet.

Da jeg ringte for å informere lederen min ved Strømmen om permisjon, fikk jeg tilbud om å ha et nytt kull med fagskole studenter som starter nå i august. Den nye læreren som var ansatt overtar mitt kull på torsdager.  Undervisningsdagene mine blir fredager.

Etter en nøye vurdering sammen med Håvard takket jeg ja til dette. Dette blir tøft, men vi er innstilt på at vi skal klare dette:) Nattevaktstillingen som er en fast stilling skal jeg beholde. Det er vanskelig å gi slipp på helsevesenet og en arbeidsplass jeg trives godt på!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)