torsdag 11. november 2010

Helg!

Vi hadde en super helg med super tante på besøk. Even og vi har koste seg masse! Deilig å ta ting litt på sparken etter som formen fremdeles er svingenes. Jeg aner likevel en liten bedring! Jeg er tilbake i jobb, men tar det litt rolig fremdeles. Håvard har vært på jobbreise i Bergen, men kom hjem igår.

Igår var jeg en tur til legen med Even. Han har lenge hatt små flekker med atopsk eksem, men det har blusset opp ekstra nå som det kalde været har kommet. Små barn med atopisk eksem skal heller ikke ha ull innerst på kroppen. Vi er nå utstyrt med salver/kremmer som skal hjelpe.

Bilde er hentet fra nettet


Han ble også henvist til spesialist da legen har funne væske i ørene hans. I hverste fall må det legges inn dren.Håper virkelig Even slipper dette! Det er hvertfall viktig å ta tak i så det ikke går ut over hørsel og språkutvikling!

Vi har også bakt pepperkaker denne uken. Jeg hadde sett for meg en idyllisk stund hvor vi hørte på julemusikk og lagde pepperkakefigurer. Slik ble det ikke! Even var umettelig på pepperkakedeig( etter middag vel og merke) og da mor satt stopp for deigspising ble det en hylekonsert uten like...



Vi ble gode venner igjen da han fikk spise nystekte pepperkaker



Fredag skal Erlend (Evens onkel), spiller nr 8, spille kvalikkamp til eliteseriespill i Fredrikstad. Kampen sendes kl 17. 45 på NRK 2. Vi skal hvertfall heie på Løv Ham!


Håper vi får se Løv Ham juble slik som dette!
Bilde fra nett

God helg alle sammen!


1 kommentar:

  1. Lille Even go gutt :) er ikke så ille å legge inn dren,er gjort på et to tre :) gjort det mange ganger selv som liten. Er mye bedre enn å være plaget med væske i øret,tro meg! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)