tirsdag 13. oktober 2009

Loppemarked


Lørdag var jeg på skattejakt på loppemaked. Det var i utgangspunktet en sovevogn som skal stå på terassen jeg var ute etter. De siers at Voksen skolens loppemarkedene er et av de beste her i Oslo. Ikke vet jeg, men lopper fant jeg hvertfall!


Simo vogn som kan slåes ned liggende. Perfekt for en høneblund eller to!

Klarer ikke helt å bestemme meg for om denne er fin eller ei.
Skal uansett bare være på terassen. Varm er den hvertfall!


Elsker trelekene spesielt.
Disse får nok lille junior glede av når han blir større!


7 kommentarer:

  1. Oi, det var ingen dårlige lopper! På de loppemarkedene jeg har vært på er det mer som en søppelhau.. :)

    Kjempefin blogg!

    SvarSlett
  2. OI!! :D Så mye fint du fant da :D Moro med lopper!!

    SvarSlett
  3. Fin blogg du har :) må nesten bli en fast følger :P

    SvarSlett
  4. Mange loppemarkeder frem over jenter! Veldig kjekt med faste følgere...

    SvarSlett
  5. Du har gjordt kupp! Treleker er supert. Å den posen er nesten den samme som jeg hadde tent til å brke til S. Hadde den da jeg var lita.. Men S har vokst seg alt for lang... Langemann.

    Ha en stålende dag!

    SvarSlett
  6. Så fin blogg du har fått. Kjekt å få hjelp av Rebekka :-) Har nå blitt en følger, så ikke bli fornermet om jeg henter et tips eller to fra bloggen din. Trenger masse insirasjon ;-)

    Ses på fredag kanskje?

    SvarSlett
  7. Samme til deg Frk Gjerde:-) Reiser til Bergen imorgen så jeg får desverre ikke vært med! Ellers hadde det absolutt vært en messe å fått med seg. Kos dere!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)