tirsdag 13. oktober 2009

Høsten


Jeg er glad i høsten. Etter å ha bodd en periode i Australia har jeg lært å sette pris på de fire årstiderene vi har. På godt og vondt! Høsten er en fin tid for turer i skog og mark, eller fjellheimen som jeg egentlig liker best. Jeg føler meg priviligert som har barselpermisjon og kan nyte det fine været som vi har hatt her i Oslo i september og oktober. Mye trilleturer med andre ord!





Tok like godt bilde av sykkelkartet jeg har i stellevesken.Var en på barselgruppen som anbefalte det. Er perfekt når en vil utforske områder i Oslo med barnevogn. En finner kart for oslo vest-øst-sør og nord. Jeg fikk det på servicesenteret som ligger ved min lokalet helsestasjon. Tror en finner det på bibloteket også...

3 kommentarer:

  1. Enig med deg - høsten er DIGG!! Må nyte den nå som den er her! Plutselig er det vinter!

    SvarSlett
  2. Supert smart med kart, da finner man mange nye steder og stier. Uten og forville seg alt for mye :)
    Er på let etter kart over her jeg bor nå, for her er også mange flotte stier. Men kart over dem er ikke like lett å finne...
    Skal besøke DNT der må de jo ha :D

    Klemmer til Lady V og jr fra oss to i Telemark.

    SvarSlett
  3. Ja, kart er vel ikke så dumt.Sykkelkartet fungerer for barnevogner også.Barnevognene nå til dags er jo som sykler også, med lufthjul og skivebrems..hehe DNT har forrsten det meste av sånt!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)