onsdag 28. oktober 2009

Babysang

Junior har vært fast inventar på babysang siden han var ca 2 måneder. Noen syntes kanskje det var litt tidlig, men jeg merket at han ble rolig av å høre sang og musikk.Fant vel ut at han hvertfall ikke tok skade å være tidlig ute!.Det er barn fra rundt 3 måneder til et år der og vi pleier å være mellom 6- 20 stk. Vi begynnte med babysang fordi det var en flott mulighet for meg til å friske opp barnesanger og samtidig møte andre småbarnsforeldre i alle aldersgrupper.Jeg har bevisst sunget masse helt siden han var nyfødt,selv med min rustne stemme. Det sises at babyen bare er glad for å høre mamma og pappas stemme, så får håpe det stemmer! Dessuten er det koselig å se han omgås andre babyer. Alltid lunsjtreff etter babysang og pleier å bli trilletur i ettrkant.

Barna i full sving

En super cd å ha hjemme

Mange gode og gamle barnesanger

Først kommende fredag begynner vi på babysvømming  og gleder oss stort!
-

3 kommentarer:

  1. Hun? henne?.....

    Har jeg godt glipp av noe?

    Det høres så koselig ut meb beby trall, de har det her også. Men er så kronglete å komme dit uten bil. Så får tralle alene med han så lenge.

    klem

    SvarSlett
  2. Åh! :D Så KOSELIG!! :D De har babysang i kirken her på torsdager - tenkte jeg skulle dra på det en gang!

    SvarSlett
  3. Ja, gikk litt fort i svingene der Lady E:-))))
    Kan virkelig anbefale babysang til alle.

    Ha en fin kveld begge to!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)