fredag 17. desember 2010

Årets verste og beste dag!

Et lite frustrasjons innlegg over hjemreisen fra Bergen:-))
Even var full i feber og jeg var litt i stuss om vi skulle dra, men med paracett innabords var formen ok.

Vi hadde forhånds bestilt taxi med barnesete og hadde beregnet god tid til flyplassen. Heldigvis! Å reise med barnevogn, stor bag, julepresang er, sekk, gravid mage+ hormoner og ikke minst en feber syk gutt er ikke bare bare... Jeg hadde håndsbestilt taxi dagen før og ante fred å ingen fare..(Hele familien var på jobb ....)

Da jeg ringte sentralbordet fikk jeg beskjed om at taxien var kansellert ( uten å gi beskjed til kunden!) pga av mye trafikk og kaos på veiene. Jeg kunne ikke regne med å få en bil i det hele tatt! Akkurat der og da følte jeg at alt håp var ute for å rekke det flyet...

En tilfeldig engel av en forbipasserende nabo i Vognstølbakken ble redningen min. Hun tilbad seg å kjøre Even og meg til Flesland- sikkert fordi hun må ha sett frustrasjonen i øynene  mine.

Men...frustrasjoen stopper ikke der! Flyet var forsinket 1 time.





Flyet gjør seg klar til avgang, men må snu på rullebanen pga motorproblemer! Takk og pris for at det ikke lettet. 2 timer innlåst i et varmt fly, med en febersyk, hoppende og urolig Even på min- fire-og en halv - måneder- gravid mage var et mareritt!

Vi kom oss hel hjem til Oslo og ble hentet av verdens beste Håvard på Gardemoen.

Dagens helter ble likevel naboen i Vognstølbakken og flyteknikern til Norwegian.


Idag har vi vært en tur til legen med Even.Vi har fått en resept på antibiotika, en avventer i håp om at han blir bedre( noe vi syntes han har blitt). Håvard skal på julebord og en sliten Vivian skal lade batteriene og nyyyyte kvelden.


Den flotte kjæresten min på vei på årets julebord


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)