onsdag 12. januar 2011

23 uker på vei

Jeg er nå ca 23 uker på vei med gutten vår. Magen begynner å bli større og jeg kjenner mye liv og røre av han lille tassen som ligger å koser seg! Håvard har både sett og hørt bevegelser da en lett kan se det utenpå magen når han driver å turner. Her en kveld holdt jeg en lampe over magen og han strakk seg mot lyset. Det er deilig å kjenne bevegelse!
                                             
Ultralyd på Ullevål før jul

19 uker gammel

Formen er brukbar,men jeg er ekstremt trøtt denne gangen.Hvis jeg ikke får nok søvn kan jeg nærmest sovne stående og blir irritabel. Kjenner det også i bekkene og har begynt å få kynnere. Jeg prøver da selvsagt å roe ned i den grad det er mulig. Jeg har en følelse av at Even merker at "noe skjer". Han er ekstremt kosete og klenger litt ekstra for tiden.

Terminen er 14 mai og fødselen blir på Ullevål sykehus slik som sist. Vi var svært fornøyd sist og jeg gruer meg ikke så mye. Jeg vet at det gjør ekstremt vondt og slik er det bare! Det jeg syntes er verst er hvis jeg skulle gå mye på overtid. Jeg slapp med 5 dager overtid sist og fra riene startet til Even var ute tok det 14 timer.

Det er rart å tenke på at han allerede er ca 28 cm lang og veier 500 gram.

Link og bilde for spesielt interesserte:
http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/23-uker/

1 kommentar:

  1. Så flott mage du har også denne gangen =) Og nydelige bilder av den lille prinsen din, og bilder hvor du kan se at det er en baby.. Om du ser på min lukka blogg så kan du finne mine nye bilder... aiai er alt man kan si om dem.

    Synes det så morsomt å følge deg igjen, og at vi går igjennom alt samtidig igjen samtidig.

    Gratulerer med 23 uker og kose den lille i magen =)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)