onsdag 15. august 2012

Hverdagen er velkommen



Denne uken begynnte en ny epoke i livet vårt. To jobber og to barnehagebarn.

Håvard er ferdig med pappapermisjonen og har startet i ny jobb i Ernst & Young. 

Jeg jobber på Volvat og er på allmennavdelingen.De to sykepleierene som er på dagtid surver allmennlegene og tar inn akuttpasienter mellom timebookingen. De helgene jeg har jobbet i sommer har jeg hatt sykepleieansvar for legevakten.

Jeg er også på "helsjekk" og tar helsesjekk av privatpersoner og ansatte i bedrifter som har avtale med Volvat. Jeg er også med på førerkort, utrykknings og offshoreattester. Vi gjør forundersøkelser før de skal inn til lege. Høsten er her og det blir spennede å se hvordan den blir.

Matpakkene blir smurt og klærene blir lagt frem om kvelden. Det er hektiske morgninger når alle skal opp kl 06.00 og ut av døren rundt +/- 07.30.  Håvard er den som leverer og jeg er den som henter.

Vi prøver å komme oss i seng klokken 22.00. Det er hvertfall et mål hver kveld:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)