mandag 22. juli 2013

Tøff start

Lykkelig uvitende gikk vi ut døren idag tidlig. Rundt lunsjtider ble jeg oppringt av Even hadde hatt et uhell i barnehagen- en stein satt fast i nesen.

Håvard henter han og jeg stod klar i uniform på Volvat. Selv med de beste hjelpemidlene på ØNH, og med ekspert hjelp fra kirurg stod steinen bom fast.

Vi fikk ØH poliklinisk time på Haukeland sykehus og Håvard dro ned på direkten, mens jeg måtte ordne meg fri fra jobb. Jeg kom akkurat inn døren på ØNH var hele TRE steiner fjernet! 

Narkose ble vurder da Even var svært urolig og hadde smerter. Superhelten vår klarte seg uten og vi håper han slipper fra det uten sykehus angst...


For en dag- men med lykkelig utfall.....
På jakt etter steinene
Dagens fangst fra den lille nesen
Etterkontroll på Røntgen på jakt etter flere steiner- Evens flotte glis:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)