søndag 9. mars 2014

Individuell oppmerksomhet


Denne helgen reiste Håvard på jobbreise med EY. Firedagers ski/konferanse i Åre i Sverige. Her hjemme har hverdagen gått sin gang og jeg har fått god hjelp til barnepass for guttaboys. Alle har fått individuell oppmerksomhet! Morfar har hentet og levert i barnehagen. Håkon var også med morfar hjem på fredag til søndag. 
De hadde vært i sentralbadet og badet og vært på pastasentralen og kost seg! Idag hadde de vært på NHH på barnearrangement:)

Even hadde kosekveld med meg fredag. Du kan tro han følte seg voksen! Lørdag reiste Hedda, Even og jeg til byn for å møte mormor. Mormor og Even gikk på kino og så Karsten og Petra på vinterferie. En utrolig skjønn film om to barnehagebarn og daglige utfordringer som sjalusi og vennskap:) 

Hedda er bare så utrolig snill og god. Vi har funne en fin rytme her hjemme og hun virker veldig tilfreds. Lite grining, men mye babykos! 

Ellers har jeg hatt klesprosjekt på loftet. Fretex får mye gamle klær av meg. Gutteklærene går videre til Inger Elin som venter en liten prins i midten av april:)

Idag får jeg alle guttene mine hjem- og du kan tro det skal bli godt!

Idag er det forresten visning på  to nabohuset og jeg har satt ut alt vi sykklene til guttene i håp om å få lokket en annen barnefamilie til å kjøpe:) hihi.
Litt kos før avreise til morfar



Superkjekt å ta buss til byen!

Bytur med mormor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)