tirsdag 11. november 2014

En liten oppsummering

 

Dagene løper av sted. Håvard var innkalt til militærtjeneste mandag-onsdag og jeg styrte fortet hjemme. Igår dukket det opp en ny innkallelse på hele 10 dager militærøvelse på Dombås!!! Ellers så skal han på en 7 dagers øvelse i mars....

Onsdag og fredag var jeg på jobbintervjer og har fått to jobbtilbud, så nå har vi familieråd og er i tenkeboksen. Ellers jobbet jeg ekstra på Volvat, min første vakt etter permisjon. Kjekt å snakke med kollegaer og få litt andre impulser. Jeg skal hjelpe dem med fem torsdager frem til jul. 
Morfar stiller som barnevakt og tante hjelper oss når han er på jobb. 

Ellers var det planleggingsdag i barnehagen fredag. På ettermiddagen reiste guttene og jeg på Leos lekeland og koste oss. De lekte så fint sammen- og passet på hverandre. 

Lørdagsmorgen reiste Even på overnatting med morfar. De møtte Randi og Magnus + Eirik og var på sjøfartsmuseumet. Vi hadde en kjapp tur på Lagunen for nødvendig æren. Ellers ble det hyggelig  vennemiddag med Silje og Karsten på kvelden. Håvard stod for deilig hjortemiddag og jordskott suppe som forrett. 

Søndag var en rolig dag! Håkon syntes det er så stas å få 100% oppmerksomhet både fra mamma og pappa. Søndag bøttet det ned og det ble hopping i sølepytter med en stor posjon zalo som laget bobler:)

Ellers var det jo farsdag! Far fikk treningsbukse og bilde fra bryllupet rammet inn. Morfar fikk også oppmerksomhet- snille morfar som har hjulpet oss mye den siste uken med barnepass når jeg har vært på intervju og jobb. 
Teamwork på Leos lekeland
En glad jente
Lillebor er en flink hjelper
Godt å være litt liten også....
Guttene overrasker morfar


 Even på vei i 5 årsdag til Johanne i gaten
Gangprosjekt denne uken...panel skal fjernes for å få en mer moderne look og fliser skal byttes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)