fredag 17. april 2015

Ukene løper av sted


Denne uken har gått så fort! Uken startet med at guttene fikk hver sine individuelle hjemme dager med Hedda og meg. Even og jeg trente litt på å bokstaver og lesing. Så gjorde vi enkle oppgaver med tall. Gleder meg litt til guttene får lekser. Syntes det er gøy selv:) Håkon er så glad i å tegne og vi bakte muffins.  Tirsdag til onsdag overnattet Hedda og jeg overnattet hos mormor. Jentekveld, hvor jeg ble nyklippet og stripet. Onsdag hadde jeg date med gamle lærerern fin Berit fra barneskolen. Jeg hadde ikke sett henne på alle de år, og det var utrolig trivelig å mimmre...En kollega av meg på Volvat syntes det var lenge siden jeg hadde besøkt dem og torsdag ble det en tur for å hilse på fine kollegaer.  Hedda og meg møtte også Elisabet og Frida helt plutselig og det endte på cafe. 

Guttene er også så glade og fornøyde for tiden. De siste to ukene har alle barna sovet fra 19-20- 06.30. Dette gjør at vi også får mer energi og overskudd. Vi alle er inne i en fin periode hvor vi endelig har litt overskudd- kanskje det er fuglene som kvittrer og våren som gjør det?!
Kjekt med boxer hatt på hode- Hedda er med på leken

Morfar kom innom på formiddagsbesøk

Bading hos mormor
Koslig overnattingsbesøk hos mormor
Min gamle lærer Berit Mestad fra barneskolen


Vårrengjøring av sykkelen
Middag

Håkon lager muffins

Hilser på Ellen på Volvat


Hedda hilser på volvat kollegaer

Kafe med Elisabeth og Vilde

Hedda hilser på Vilde


Brillefin - solen kan bare komme!
Fine turer i nærmiljøet
Hedda likte solbriller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)