mandag 11. januar 2016

Nytt år med nye muligheter

Alle barna er vel i gang med skole og barnehage start. Det var kjekt å komme tilbake i rutiner etter en lang juleferie. Jeg har hatt en hektisk uke med start i to nye jobber. Torsdag hadde jeg min første undervisning på fagskolen. Vi hadde undervisning fra 08.30- 15.00.  Det er en liten klasse med fire elever, og et er sagt at det kommer fire til neste torsdag. En liten engasjert klasse med mange flinke studenter som jobber ved sykehjem og hjemmetjenesten.


Jeg legger opp undervisning selv etter fagplanen og bruker mye tid på forberedelser. I det siste har jeg vel sittet pal mandag- onsdag og fordypet meg i stoff og laget undervisningsopplegg med vekt på Powerpoint presentasjoner. For så å ha fremføring torsdag:) Det blir spennende fremover!

Klasserommet

Enorme snømengder utenfor huset:)


Falken måtte hente bilen fra Garasjen...


Hedda har lært seg å stå på tærene- ser etter skje til yoghurten

Ellers hadde jeg min første vakt på akutt psyk på Ahus fredag, og har gått min første arbeidshelg på natt. Har også her mye positivt å si. Dyktige folk som brenner for faget sitt.

AHUS

Torsdags morgen startet ikke bilen vår og vi måtte få hjelp av Halvor til å få barna levert. Fredag fikk vi hyggelig besøk av Ole Petter som bor i Bardufoss.
Besøk av Ole Petter, eller onkel Petter som gutten kaller han

Barna og Håvard var på farmors jobb på Fyrst , da de var juletrefest. Tre fornøyde barn kom hjem med fikk hver sin godtepose.

Kos og hade klemminger ved levering idag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)