fredag 19. februar 2016

Uke 7

Sist helg gikk vi løs med malerkosten og fikk malt både stue og gang. Det ble valentinesgave til hverandre.

Even på Fun Faktor i bursdagsbesøk til tre gutter i klassen. Etterpå var vi på Løvås sykehjem og besøkte Sigrun. Mobilen min gikk i bakken på sykehjemmet og jeg endte opp med å måtte bestille ny- som kom i posten torsdag.

I uken som har gått har jeg vært på lesekurs for 1 klassinger. Ellers på koselig treff med speider mammaene i nabolaget.  Denne helgen har jeg nattevaktshelg og jeg lader opp...Neste uke er det vinterferie og vi reiser vi til Fagernes på hyttetur.

Her bilder fra karnevall i barnehagen fra idag:)




Even har pyntet meg og jeg han da vi kom hjem idag




Litt mer farge på stuen vår. Sant Paul blå og sjøgløtt i gang

Håvard maler- mens jeg holder barna unna:)

Koslig besøk hos Sigrunn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)