søndag 6. mars 2016

En aktiv uke

Denne uken har også gått fort!  Jeg startet uken med et to dagers vergekurs som jeg er pålagt med jobben min i psykiatrien. Kjempe lærerikt å få trent på forskjellige forsvarsteknikker. 

Onsdag denne uken var jeg på foreldresamtale med Even på skolen. Han klarer seg så fint at. Fin fremgang i alle fag. Vi skal derimot få fortgang på logoped. 

Fredag reiste Håkon med farfar og bestemor Ingrid til Finnskogen på hyttetur. De hadde også med seg hundene Lukas og Marja. Håkon har storkost seg! 

Even, Hedda , Håvard og jeg var i Marikollen og badet lørdag. Det var herlig! Hedda har ikke badet så mye i basseng, men var virkelig en tøffing. Hun skulle hoppe fra kanten- akkurat som storebror Even! Det blir nok flere svømme timer før sommeren:)

På ettermiddagen hadde vi naboer på pizza. De store gutta stakk på kino. Even og klassens kosebamse Teddy og jeg hadde kino hjemme og koste oss. 

Idag søndag var vi på Fun Factory i Lørenskog og feiret Nora sammen med en gjeng venner. En fin dag, med så mye morro.

Det var jammen godt å få lillegutt hjem også. Gutta boys var adskillige i kveld...

Vi er klar for en ny uke!
Even viser at Teddy kan fly

...akkurat slik som Tuva!




Nabo besøk på middag:)
 Hedda modellerer og gutta bygger lego

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)