søndag 19. september 2010

Vi innvier fårikålsesongen

Idag fikk vi servert deilig Fårikål og hjemmelaget "gulkake" på Fjellhamar. 4 genrasjoner var samlet rundt bordet.
Kjempe kos!




Det er ferie uke for Håvard og meg. Håvard reiser på jakt til Finnskogen med Øyvind og en kompis "Joppe". Jeg hadde planer om å reise til Bergen, men mye sykdom gjør at jeg blir i Oslo.Even har fremdeles røde øreganger og jeg har lite lyst å fly eller begi meg ut på en laaaang togtur med han akkurat nå. Det er dessuten lenge siden han har vært i barnehagen og jeg har ikke samvittighet til å ta han ut en uke til...Det er også oppfølgingssamtale og foreldremøte( mitt første!) mandag. Nabo,Vigdis har sagt ja til å sitte barnevakt en liten time mens han sover. Mine planer for denne uken er å få ryddet i ting og tang, kanskje begynne på en bok og snike meg inn på en fagdag på jobb. Jeg har ellers ikke så mye planer, foreløpig vel og merke ...Deilig!



Ha en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar på bloggen min :) Veldig kjekt med nett-tv da. Tenkte å høre med kanalen om de hadde noen abbonement å dele ut :D

    SvarSlett
  2. Det må du gjøre Rebakka! Sikkert maaaange som vil følge Fam Mæla... Det vil si: se en brøkdel av dere...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)