onsdag 27. oktober 2010

Et lite dilemma...

Jeg har tenkt på det i mange uker nå, men har ikke klart i gjennomføre det...Når skal jeg klippe Even? Lille lysluggen har de søteste små englekrøllene. Noe inni meg sier at jeg skal venter en stund til jeg- hva syntes dere??!

Hverdagen går sin gang.Vi hentet en trøtt og forkjølet barnehagegutt i ettermiddag. Litt middag/kveldsmat og lek gjorde susen og her er litt bilder fra ettermiddagen.

De søte små englekrøllene...

En fornøyd liten gutt som får kvelds..
Etterpå tok vi rundetiden på hvor fort han kunne løp rundt med ynglingsbilen sin!


Tilslutt litt kos før leggetid!

3 kommentarer:

  1. Det kan bli mange år før det blir kult med krøller igjen. La han få beholde de litt til. Pappaen hadde slike krøller lenge....

    SvarSlett
  2. Ahh... la han fortsette å være en engel!!!! Klem fra tante

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)