søndag 31. oktober 2010

Ultralyd

Fredag var vi på Ultralyd på Balderklinikken i Oslo.Det er like rørendes hver gang! At det ligger et foster i magen min er egentlig ganske uvirkelig. Alle organer er ferdig utviklet! Det er for tidlig å se kjønn da jeg bare er 12 uker på vei... Hun mente jeg hadde termin 16 mai utifra fosterts størrelse! 

Bilde er hentet fra Google

Ellers har vi hatt en fin helg med venner og oldemor Judit. Jeg har drømt om raspeballer og pinnekjøtt i lang tid! Idag vi servert raspeballer med sirup og surmelk til! Nam!!!

2 kommentarer:

  1. Så gøy da :) husker tilbake selv :) da har du termin akkurat som jeg hadde,det er moro :) så det vil jo si at jeg var akkurat like langt på vei for et år siden :) sprøtt...og tenk at vi ikke sa det til familien min og dere andre før vi var 17 uker på vei :) holdt oss leeenge :)

    SvarSlett
  2. Ja, det var leeeenge! Tror vi fortalte det i uke 5 jeg:-) Klarte ikke holde oss! hihi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)