søndag 16. september 2012

Sykkeltur på Rallaveiene


Lørdagsmorgning møtte 14 morgenfriske kollegaer på togstasjonen. Været på Finse var meldt 5 grader og stiv kuling med opp til 20m/s i vindstyrke.

Det var noen som ville trekke seg, men i felleskapets ånd,ble enig om å gjøre det beste ut av turen og ta det i rolig tempo...Jeg var litt spent på min egen form i og med at jeg ikke har syklet så mye de siste årene:-)
 
 
Klar for tur 1342 m.o.h!  
Fra Finse til flom
Fotogredigert bilde- men vi så regnbuen!
En rask pause:-)
 
 
Naturskjønne omgivelser
 

Gruppebilde av en sporty gjeng
Konklusjon:
En super fin tur som virkelig kan anbefales.Vi kom helskinnet ned alle sammen, selv om vi opplevde astmaanfall og noen velter under veis:-)
Jeg fant også at formen min ikke var så dårlig som jeg hadde trodd:-)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. For en sprek gjeng!! Sikkert en fatastisk og fin naturopplevelse i flotte omgivelser,selv om været ikke viste seg på det beste,men sosialt ser det ut som dere har hatt det topp! Ha en fin uke alle sammen! mamma

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)