torsdag 13. september 2012

Vips var uken over


i hvertfall nesten...
Oppsummert har dette vært en uke med mye spenning- de som kjenner oss best vet hvorfor. Vi er hvertfall glad for utfallet- kunne ikke gått bedre!

Denne uken har Even vært på overnattingsbesøk hos mormor fra søndag til mandag. Det var nemlig planleggingsdag i barnehagen. Guttene koste seg på hver sin kant og nøt oppmerksomheten.
Mandags ettermiddag benyttet Håkon, Even og jeg muligheten til å besøke min kusine Trude og hennes familie på Borge.

Fine Richard er 3, 5 år og Kristine er ca 1,5 år. Vi koste oss på besøk og Richard viste stolt frem de 300 småbilene sine- mange arvet fra pappa Øyvind. Even var fra seg av begeistring og ville ikke gå!

Fire små og en stor som koste seg sammen

På lørdag skal jeg sykle Rallerveiene sammen med en god gjeng fra jobben. Værmeldingene har ikke vært noe å skryte av og det har vært meldt alt fra snø, regn til sol. Temperaturen skal være rundt 0-5 grader. Jeg gruer og gleder meg til å ta fatt på de 5,6 milene på sykkel:-) Det gjelder å ha positiv innstilling!

God helg!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)