søndag 8. september 2013

Klar for ny uke!

Jeg er nå 17 uker på vei med junior i magen- tenk over 4 måneder! Magen vokser og jeg har vært så heldig å få flere ultralyder av gynekologene jeg jobber med. Junior i magen har det bra og er aktiv og ligger å koser seg. Vi har mistanke om kjønn- men ingen ting er sikkert før den ordinære ultralyden 17.september.

Jeg har stor sett vært i grei form og har kunne jobbet 100 %. Denne uken har formen heller vært laber. Hodepine, tett nese og influensafølelse. Anpusten av det minste!

Jeg tok en CRP på jobben onsdag og det viser seg at jeg har en virusinfeksjon. Ved ny kontroll fredag var CRP en på akkurat det samme. Legen mente det kunne ta litt tid og ville sykmelde meg ut i neste uke. Vi ble enig om sykmelding for to dager- ro og hvile i helgen. Idag var jeg innom jobben for kontroll og CRPen er gått tilbake- så da er jeg klar for morgendagen.

Tidligere i vår søkte jeg deltidstudier på Human Resource Managemanagement( HR) ved høyskolen i Bergen. Jeg kom inn, men etter nøye vurdering bad jeg om utsettelse. Dette var med litt tungt hjerte jeg leverte utsettelsen i postkassen, men jeg må se mine begrensninger. Akkurat nå føles det riktig. Alt har sin tid...som det så fint heter:)

Fra lørdag til søndag har Even vært hos mormor. Bytur med kino, og både buss og bybane gjorde mange inntrykk på Even:) Håkon har hatt en rolig helg hjemme med oss. Idag hentet Håkon og jeg han og fikk servert middag. Deilig!


Deilig temperatur i kveld!
Fant førsteklasse bilde i skapet til mamma- hihi...80 tallet lenge leve:)
Da har vi begge stemt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)