mandag 11. august 2014

Vivians utdrikningslag


Fredag ble jeg hentet av disse flotte jentene her hjemme i Sandslikroken.
 Lillesøster Inger Elin og Heidi er mine to forlovere og ville overraske meg med utdrikningslag.
 Jeg ble selvsagt veldig overrasket og satt ut!

De to maskottene i front av bilde ble med hele veien- ikke lett å forlate to matmonser som fremdeles er avhengig av søster og meg:)


Første stopp var SAS hotellet i byen hvor jeg skulle massage. Jeg fikk svømt 20 minutter i forkant og jentene tok Hedda og Sondre med seg på trilletur. Massøren jeg fikk het Gunn og var super flink- kan virkelig anbefales! 

Etter behandlingen ble det lunsj på Bølgen og Moi sammen med mine to forlover og selvsagt Hedda og Sondre. Kjempekos! 

Etter lunsjen reiste vi opp i Vognstølbakken til Inger Elin. Der fikk Heidi, som er frisør, lekt litt med håret mitt for å finne evnt frisyrer jeg kan ha på selve bryllupsdagen. Vi er på vei, men har enda ikke bestemt oss helt:)

Hedi passet godt på Hedda mens jeg fikk behandling
"Frisørtime". Lillesøster hadde lagt alt til rette med magasiner og en stoor snopeskål. Erlend hadde ryddet som en helt!
En av oppsetning som ble laget

Helt sant, jeg var ikke forberedt på at venner var kommet- jeg trodde kanskje et par kom etter hvert- folk har jo ferie! Håvard hadde ryddet og vasket som en helt han også!


På innsiden stod gode venner og familie og ventet- jeg kvapp så mye at jeg smalt igjen døren....
Elisabet, Janne og Berit Astrid

June, Kamilla og Dorte

Og all den gode maten jentene hadde laget til - jeg blir helt rørt!
Kan ikke måle seg med kjøpe tapas-smakte himmelsk- Takk!

Hver og en hadde laget tapasretter!
En flott bukett av fantastiske damer som forloveren hadde klart og samle- de som ikke kunne komme er ikke glemt:)

Pakke leker og Quiz

De saftige gode kakene laget av Annette og Berit Astrid!
Tullet med at det var bryllupskaken:)



Jentene tok kontroll på kjøkkenet

I de sene nattetimer....verdens beste søster....
To glade jenter våknet opp om morgningen med det største smilet rundt munnen! 
Tusen takk til alle som gjorde at jeg fikk meg en fantastisk fin dag!

3 kommentarer:

  1. Det var så utrolig koselig å få være med å gjøre stas på deg, Vivian! Du er bare helskjønn (og det er din søster også!!) Klem

    SvarSlett
  2. Vi storkoste oss med deg hele dagen, og for en flott venninnegjeng du har!! Du fortjente all oppmerksomhet og pleie, om ikke mer!!! Nå gleder jeg meg til dere blir mann og kone.

    Klem fra lillesøster <3

    SvarSlett
  3. Takk for fine ord Dorte og Inger Elin

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)