torsdag 3. september 2015

Hedda 18 måneder


Lille jenta vokser....det er ikke ofte jeg får lov å børste håret, men innimellom går det og her fikk jeg lage en flett...

Nylig var vi på helsestasjonen og hun ligger fint på kurver i forhold til vekt og høyde. Hun er høy for å være jente og alder. Ellers er hun veldig tydlig i kroppsspråk og kan si mamma, pappa, hei, hade, kake og det kommer nye ord. Vi skal få sjekket ørene hennes i september, siden øre-problematikk det ligger i familien. Bare for å være på den sikre siden.

Magen er fremdeles et lite problem, men med sviske hjelper det. Det er vel ikke har mage egentlig som er problemet, det er heller vegringen...

Ellers er hun verdens blideste jente og storsett alltid fornøyd- lett lynne og liker å være "der det skjer". Likevel en bestemt frøken og liker ikke alltid å legge seg...

Vi får gode tilbakemeldinger fra barnehagen om at hun har sklidd rett inn og har tilpasset seg bra. Vi håper hun har det bra også. Vi får inntrykk av et småbarnsavdelingen er bra.

Akkurat nå er hun en mamma jente og er veldig opptatt av hva jeg gjør. Nesten litt seprasjonsangst til tider...det er ikke langt jeg kan gå i huset før jeg har en hale etter meg. Mammmmmmma!

Elsker å leke med bamser, tegne, kjøre dukkevogn og spiser bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)