tirsdag 5. april 2016

Uke 13



Den siste uken har vært noe hektisk. 48 timers arbeidsuke + forberedelser parallelt til fagskole undervisning

Tidligere i uken ble Hedda kraftig bitt i barnehagen uten at noen hadde registrert det. Dette bittet fikk hun gjennom to lag med klær. Ellers har vi tilfeller fra barnehagen hvor Håkon har kommet seg ut porten uten at personalet har sett det. Han så meg og kom løpende ut på parkeringsplassen uten at det ble registrert av de voksne. Ved levering har også funnet barn utenfor porten uten at personalet har vist om det. Vi har MANGE caser og har tatt kontakt med ledelsen og håper på tiltak! Vi er så inderlig glad for at høsten blir annerledes, med ny barnehageplass.




Onsdag fikk jeg en personlig håndskrevet påske hilsen  av sjefen da jeg kom på nattevakt på onsdag. Dette varmet veldig. Syntes det er så koselig at hun tar seg tid til å skrive til alle kollegaene sine! Jeg er heldig som har to så fine jobber som jeg trives så godt i.



Torsdag var det begravelse til Sigrunn Aas, bestefar Halvors mor i Haslum kirke. Dette ble en minnerik og fin begravelse. Håvard hadde med guttene og de hadde oppført seg eksemplarisk. Da vi snakket sammen på kvelden syntes de det var trist, men litt fint.

Torsdag hadde jeg undervisning og Romerike blad intervjuet oss fagskole lærere. Artikkelen hadde hovedfokus på et nytt studiet i barn med særskilte behov.

Lærere

Fredag var jeg på medarbeidersamtale på Strømmen. Jeg fikk tilbud om en ekstra stilling frem til sommeren hvor jeg skal fungere som støtte lærer for et par elever på videregående i helse og oppvekst. Jeg har takket ja ,og har umiddelbar oppstart imorgen og skal være ut juni. Jeg har søkt PPU utdannelse på deltid fra høsten av. I april får jeg vite om skolen støtter meg med utdanning stipend.

Klovne underholdning i bursdag- så morsomt!

Fredag var Even i bursdag til 7 elever i klassen, og søndag var han i ny bursdag. Det er supert når foreldre klarer å samkjøre bursdagene. Even hadde storkost seg med trylleshow og gode venner. Klasse-gjengen og ikke minst foreldregruppen er en super gjeng! Etter sommeren skal klassen hans deles med at de nå er 42 elever i klassen. Det er delte meninger om dette, og håper Even kommer i klasse med dem han nå er knyttet til og ikke mins de foreldrene vi har fått så gode relasjoner med!

Vi har jobbet intenst med at Even skal starte opp med logoped .Vi har hatt møte på møte, vært til lege for legeerklæring- søkt Helfo og fikk innvilget søknad nå etter påske! Vi har fått innvilget 25 logoped timer. Han starter førstkommende onsdag til logoped.

Hedda og Håkon har vært på hyttetur til Femdalsund på Kråkerøy fra lørdag til mandag med Solveig og Halvor. De hadde virkelig storkost seg:) Dagene bare flyger!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)