fredag 13. november 2009

Velvære på god og vondt



Jeg fikk et gavekort av min kjære i mars. Først idag ble det tatt i bruk. 1, 5 timers aromaterapi.- top to to! Jeg var nærmest comatøs når ryggmassasjen var ferdig og de neste 60 minuttene husker jeg bare delvis. Det var likevel vert det.Dette burde vi kvinner( og menn) gjøre oftere. Stoppe opp litt i hverdagen og ta en timeout.

Nærmest mo i knærene, med olje både i ansikt og håret ruslet jeg bort på Den lille kokosbollefrabrikken.



Er du på Sagene i Oslo en tur- er det virkelig vert å besøke denne cafeen. Selve stedet er litt kipt, men det som frister bak disken er virkelig verd en smaksprøve. Kan nærmest garantere at stedet har verdens beste og ferskeste kokkosboller. Deilig og mektig, med bare 49 kalorier per stk! Tok like godt en esk med meg hjem jeg...

Fredagskos


En deilig liten snutt fra youtube:-)

"What A Wonderful World" de Louis Armstrong
http://www.youtube.com/watch?v=D-rlJEbO63o

2 kommentarer:

  1. Der var jeg solgt!! Etterpå skal jeg innom den lille kokkosbollefabrikken og kjøpe meg en DEILIG kokkosbolle :-D De har en på Grünerløkka også.

    SvarSlett
  2. Ja, det er jo absolutt en ting du må gjøre før du flytter fra oslo:-) Enjoy!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)