lørdag 7. november 2009

Lykke til Ålesund!



Jeg har et spesielt forhold til Ålesund. Min kjære og jeg har tilbringt noen år av vårt liv der da vi var studenter. Jeg har også røtter her og ikke minst mange gode venner. Det jeg liker med Ålesund er at byen er liten og personlig. Men det som gjør at mitt hjerte brenner litt ekstra for Ålesund er den vakre naturen og mulighetene en har i umiddelbar nærhet.


Utsikt sett fra fjellstua




Havet er aldri langt unna..


Hav og natur

Jeg må innrømme at jeg ikke er noe fotballsupporter, men at Ålesund fotballklubb( AFK) er kommet til cupfinalen gleder meg stort! At motstanderen er Molde gjør spenningen ekstra stor i og med at disse byene har konkurrert i årevis om å være "best", så og si i alt!  At de nå møtes i en cupfinale oddsmessig sett nærmest umulig og ikke minst uforståelig. Noen kaller det ren flaks!

Min lille famillie og jeg var i Oslo sentrum idag for å ta og føle på stemmningen dagen før dagen. Vi traff kjentfolk vi ikke har sett på lenge. Et yrende folkeliv med feststemte mennesker. A-ha har også konsert i Oslo denne helgen. Med andre ord Oslo kokte idag!

Ønsker AFK en god kamp slik at middagsgjestene vi skal ha imorgen ettermiddag er blid og fornøyd:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)