mandag 28. mars 2011

30 år og Bergenstur

Vi har hatt en langhelg i Bergen og besøkt familie. Vi fikk også feiret 30 årsdagen min. Litt uvirkelig å være 30 år, men absolutt ikke noe å skjemmes over syntes jeg. Jeg er jo blitt voksen!

Vi alle har kost oss og vi rakk over mye på kort tid. Even fikk hilse på kjente og kjære. 
Han er som vanlig tillitsfull og sjarmerte mange. Her en liten bildeserie!
Even spretter bursdagskaken til mamma. Tropisk aroma, min favoritt!



Gledlig gjennsyn med mormor
På barselbesøk hos min kusine Trude og fetter Stian. Søte Julian og Kristine. To nye familiemedlemmer!
Even hilser på tremenningene sine. Han var veldig kjærlig med dem og snakket med lys "babystemme". En perfekt storebror!?

Tremenningene Richard og Sebastian. Kamp om lekene!
Magnus kom også på besøk og de fikk hoppe i sengen til de nådde koketemperatur!
Søte Magnus!
Pappa kom torsdag og det var gledelig gjensyn!
Even elsker å holde hånden og bli løftet opp. Han teller nå til en -to -tre!
Onkel Erlend og tante Inger Elin hadde med seg Even på akvariet i Bergen. Han var helt vill! Fiskene og pingvinene var favorittene!




Overnattingsbesøk hos bestemor Randi og morfar
Der fikk vi servert deilig lammestek. Krem og jordbær! Nam!   
Vi koste oss med en fantastisk tapas middag på Escalon.

Jeg vil bare si takk for alle de flotte presangene!
Jeg har fått mange flotte og minnerike gaver!

3 kommentarer:

  1. Takk for en minnerik helg! Savner dere allerede. Klem fra Inger Elin og Erlend!

    SvarSlett
  2. Bursdagen din gikk meg hus forbi, men gratulerer så mye på etterskudd! God klem Stine

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)