torsdag 31. mars 2011

Digitalisering av gode minner!

Både min søster og jeg har hatt en veldig fin barndom. Jeg vet at pappa var en ivrig hobby fotograf og tok mange bilder som ble liggende på loftet. Jeg ønsket derfor å få dem digitalisert som 30 års gave!

Rundt 250 bilder ble digitalisert og her er noen av dem. Når jeg ser på bildene kan lillesøster, Inger Elin ha vært rundt 3-6 år og jeg rundt 8-11 år. Med andre ord slutten av 80 tallet- tidlig begynnelsen av 90 tallet.

Her er en liten bildeserie:-)

Inger Elin og meg på ferie i Danmark


Krabbefiske


Husker det var stor stas å ta "Danskebåten"

På hytta til Winter i Kristiansand og jeg fikk kjøre båt!

Graver etter gull i Dyreparken

Nam!

Julius!!!
Ingen ferie uten fisketur på Sunnmøre hos onkel og bestefar

Litt stolt!

Lillesøster og storesøster i finstasen!

Hyttebygging i hagen. Hjelper lillesøster ned fra muren

Litt sur fordi vi måtte legge oss!

Fjelltur på Gullfjellet ikke langt unna oss

Vi fant en forlatt fugl på tur

Min første medalje i friidrett på Fana stadion

Snømann i hagen!

Klassen min! Jeg var klasseforstander for nabogjengen i mange år:-)


Planting av grønnsaker/urter til drivhuset

Alltid barn på besøk

Ut på ski

Hjelper til med gressklipping

Pappa bygger garasje og vi hjelper til

eller prøver å jeg prøver å hjelpe til!

Oppdagelseferd bak huset

Fisketur på Sotra!

Svømming på lørdagene på Hotel Airport






Takk for en flott bursdagsgave pappa og mamma!



3 kommentarer:

  1. Herlig :-)

    Wenche

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig! Og du er jo kjempe lik på din mamma =)

    Ha en kjempe god helg.

    SvarSlett
  3. Så utrolig lik du er moren din (hvis det er hun som er på båtbildet tidlig i serien!)
    Flotte bilder av en god oppvekst! Det var en flott gave!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)