torsdag 3. mars 2011

30 uker på vei og besøk av søte Anna


Even skal holdes hjemme 4 dager etter operasjonen. Det er ikke alltid så lett da han er en aktiv liten gutt på 20 måneder. Vi har gått småturer i området og idag inviterte vi barselvenninne Anna på middag. Mammaen hennes Ellen har termin 14 dager etter meg. Det var gledelig gjensyn! 


Er de ikke søte?!

Even imponerte stort med "frimerkesamlingen sin"


Jeg har fått noen kommentarer på at de ikke kan se noe mage på meg på bildene jeg la ut fra syden. Jeg kan likevel bekrefte at den har skyt fart de to siste ukene. Jeg er idag 30 uker på vei med junior.

Han skal være 1500 kg og være 36 cm lang.Ellers merker jeg at bekkenet ikke er helt på lag med meg lenger og jeg har mye kynnere.  Jeg er blitt henvist til fysioterapi, noe som skal gjøre godt. Søvnen jeg får dårlig av på natt prøver jeg å hente inn på dagtid. 

Jeg skal absolutt ikke klage ellers! Svangerskapsmålinger hos legen har vært normale og lille junior vokser. Han er også en aktiv liten kar som gjerne vil hilse på oss og gir meg gjerne en "rett høyre i ny" og ned:-)



3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 30 uker og den søte babymagen din =D
    Hvordan går det med Even nå? Er han tilbake i sitt ess?
    Håper der.

    Kose dere videre.

    Klem

    SvarSlett
  2. Flott mage Vivian! :-)
    Ikke mange ukene igjen nå. Spennende tid i møte!!

    SvarSlett
  3. Even har det mye bedre! Virker som han hører litt bedre og ikke minst puster normalt...ikke snorking lenger:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)