onsdag 4. mai 2011

Øyekatar

Even har for første gang fått en kraftig øyekatar. Vi strevde litt med å få tak i medisiner igår slik at han kunne starte behandling så raskt som mulig. Håvard hadde en lang dag på jobb og det fristet lite å sitte på Oslo legevakt nærmest fødeklar med Even ut over kvelden. En reddene engel av en barselvenninne hadde noe antibiotika liggende på lager og dette gjorde at vi kunne starte behandling i går og levere han i barnehagen idag. Selv om allmenntilstanden hans er bra ser han litt pjusk ut med de store blanke øynene sine. Jeg var til legekontoll i dag ettermiddag og vi har nå fått tak i mer medisin.

Det har også gått vannkopper i barnehagen, men til vår store lykke ser det ut som Even slapp unna denne gang!


Snille farmor skal ha Even på overnattingsbesøk fra torsdag til fredag, da det er planleggingsdag i barnehagen. Håvard er fullastet i jobb. Jeg skal ta igjen den søvnen jeg ikke får på natt for å komme litt ovenpå.

Det går også mye energi på bosituasjonen vår for tiden.Håper jeg klarer å slippe litt på disse tankene når lille gutt kommer til verden!  Når skal vi kjøpe, hvor ender vi opp, til hvilken pris...Hadde jeg hatt timebetaling for å sitte på finn for å søke tror jeg nok det kunne blitt en solid biinntekt! Skulle ønske det nye rede stod klart og at denne boligsituasjonen var avklart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)