mandag 27. juni 2011

Dobbeltfering

Søndag hadde vi storkalas på Svartskog. 35 familiemedlemmer var samlet for å feire Håvards 30 årsdag og Evens 2 årsdag. Vi koste oss med reker, pølser og gode kaker. En flott og solrik dag med 24 varmegrader.

En stor gjeng samlet!







Barna fikk prøvd ut trampolinen
Gjengen synger bursdagssang for Håvard og Even




Deilige kaker!


 Even fikk smake på alle de gode kakene! Håkon sov som et lite barn og sov seg gjennom hele kalaset.





Tusen takk til alle sammen som gjorde Håvards og Evens dag minnerik!
Vi har fått så mange flotte presanger til både oss selv, Even og Håkon!
Her er noen av Evens gaver. Ellers har han også fått sparksykkel, masse penger og fotobok.

2 kommentarer:

  1. Hei hei, Vivian!

    Så koselig å se bilder på bloggen igjen! Kommer meg ikke innpå med mindre jeg får en mail slik som i dag! Veldig kjekt å se dere!

    Gratulerer så masse med en nydelig liten gutt til! Fikk helt tårer i øynene jeg, da jeg så bildene fra sykehuset! Det er bare helt fantastisk! Tenker meg at dere koser dere! Du ser fantastisk sprek ut!

    Ønsker dere en veldig god sommer.
    Klem fra ELisabeth.

    SvarSlett
  2. Takk Elisabeth,det var så mange som hadde mistet tilgangen og spurte etter den, at jeg sendte den på nytt.

    Alle har gjestetilgang i 30 dager. Er det noen som vil ha tilgang lengre må de lage sin personlige kode.

    Super fin blogg du har. Dine fine små ligner virkelig på deg!

    Ha en fin sommer du også.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)