onsdag 29. juni 2011

Parkliv

Det har vært en strålende dag her i Oslo. Jeg hentet Even litt tidligere i barnehagen og tok gutta med på Picknic i Mæradalen. Vi spilte ball, leste bok og spiste deilig varm nistepakke:-) Pappa Håvard rakk akkurat å svinge innom før han satt kursen mot jobb i Bergen.

 
 Begge guttene mine koser seg





Noe er tydligvis veldig morsomt!

 Er veldig opptatt av at lillebror skal ha det bra. 
Gråter Håkon vil Even at han skal få smokken sin

  Pappa sier hade før han må reise

 ...og knipser også et bilde av mor
 Even og jeg spiller basket/ kombinert fotball.
Klar for sengen, blid og fornøyd....og tenk, imorgen våkner han opp som 2 åring!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hei Kjære, nå som jeg er borte fra dere på jobbreise, ser jeg virkelig verdien av denne bloggen:) glad i dere alle tre. Natta.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med Even sin 2års-dag i dag!Tenk det er gått to år siden han kom til verden,og all den gleden han har gitt oss!En omsorgsfull storebror er han også!Ønsker dere alle en fin dag!mamma.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)