torsdag 12. juni 2014

En time out


Jeg tar en liten pause fra bloggen jeg elsker å skrive:) Det betyr ikke at jeg slutter å ta bilder - men at jeg vil ha mer oppdateringer. Både Håvard og jeg er slitne for tiden.Hode føles fult og kroppene henger ikke helt med. Karusellen gikk liksom fortere og fortere....Mange viktige og store avgjørelser som kværner. Vi senker tempoet litt. 

Mobilen min har også tatt ferie. Det vil si at den er helt kaputt. Den kan ikke lades lenger- og det vil ta en liten uke før jeg er på nett igjen. Kanskje det var et tegn i seg selv:) Håvard er i Øystese på jobbseminar og kommer hjem imorgen. 

Til helgen skal vi bare senke skuldrene og prøve å slappe av...

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake når den tid kommer! Vi følger med.

    hilsen Halvor

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)