torsdag 5. juni 2014

Uken- oppsummering

 
Denne uken har løpt av sted. Tirsdag hadde vi mormor på middagsbesøk og jeg endte opp med ny stripet hår. Heldige meg:)Tirsdag hadde Hedda og jeg trilletur med damer i nabolaget som alle har barn på Even sin avdeling. Babyene våres er også jevngamle- potensiell barselgruppe? Ellers har vi lunsj besøk av morfar og kveldbesøk av bestemor Randi. Idag var Hedda og jeg på HUS og tok blodprøver til forskningsprosjektet vi er med på. Etterpå møtte vi tante Inger Elin og lille Sondre i byen på koselig lunsj:) Ellers er Håvard såvidt begynt å male huset, der det er mulig hvertfall.

Jeg sitter i Samarbeidsutvalg i barnehagen og var imøte mandag.Årsplanen for 2014-2015 ble godkjent. 
Håvard var i sameiemøte idag og kom skuffet hjem fordi prosjektet vi har brent for ble nedstemt!
 Til helgen får vi besøk fra Tigerstaden- det blir supert å se Morten, Susanne og Melvin igjen:)

Gåtur til barnehagen- vinker hade til pappa
Blidjente og to sovende barn i køyesengen- første natt!



Lunsjdate med lillesøster

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)