søndag 14. september 2014

Helg

Nydelig vær og nok en flott helg! Det vil si at den ikke startet så bra med at jeg mistet mobilen i bakken da jeg var på vei for å hente guttene. Knust skjerm og touch ut av funksjon gjør at jeg ikke er tilgjengelig inntil jeg får fixet skjermen. 

Tante, onkel og Sondre stakk innom lørdags formiddag. På ettermiddagen reiste guttene på hyttetur til Bjelkerøy. Vi og Hedda var i 40 årsdag til Karsten, pappaen til Johanne. Kjempekos!! 

En litt redusert søndag...nå er det tidlig i seng. Imorgen er det planleggingsdag i barnehagen og guttene, Hedda og jeg skal kose oss!
Besøk av skjønne Johanne
Stor interresse for bokstaver. Barnehagen tror Håkon vil lære seg bokstavene før han begynner på skolen

20 grader og utekos1

Gjengen skal lære Hedda og krype

Sondre blir mer og mer spennede

Favorittleken
Onkel får gjennomgå av to apekatter

Klar for fest

Mor har tatt 4 dager fri fra "hobbyrommet" Teamwork...alle må finne klærene sine for å få is!

En tøff liten kar


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)