fredag 26. september 2014

Litt oppsummering av uken



En fin uke for alle sammen. Det vil si at vi slite med Hedda og søvn for tiden.Etter at hun kom på egent rom begynte det... Jeg/vi er lett inne på rommet hennes 5-7 ganger på en natt. Enten for å amme, gi vann, smokk, koseklut, dyne på..... Av og til sovner jeg sittende i sofaen på rommet hennes:) Håkon våkner lett og skal tisse og kommer inn i sengen vår. Even sover lett gjennom natten, men er å blir en morgenfugl som våkner i 06.30 tiden. Jeg prøver å hente meg inn igjen på dag og Håvard blir sendt på loftet for å få nok søvn. Akkurat nå har vi litt søvnmangel- men vi vet at det er en periode- så går det over...Ellers har uken vært veldig fin!

Mandag ble det trilletur med Inger Elin og Sondre på Landås og lunsj slik at de små fikk leke litt sammen. Jeg hentet ungene litt tidlig og de hjalp meg å vaske bil i finværet. Ellers har Hedda blitt foreviget i loftsetasjen til nabo Silje. Hun har flotte "lokaler" for fotografering, men lyset var ikke 100% med oss. Jeg fikk likevel mange bilder av Hedda. Det er første gang vi fyrer i kakkelovnen og det er vikelig deilig å få den lune fine varmen i huset.

Ellers var Silje og jeg på trening sammen. Jeg har kjøpt klippekort på ti ganger. Deilig å trenen litt, selv om jeg ikke er super fan av trening i sal. Even har også begynt på turn sammen med tre barnehage jenter. Han stortrives!  Even var med kompis Arne Emilian besøk hjem etter barnehagen. Idag skal han til Magnus i bursdag. Håkon og jeg var på lagunen for å kjøpe nye tøfler denne uken. Vi fant til slutt tøfler han likte- bestemt type. Han vet hva han liker og ikke...



Hedda kan endelig bruke det flotte strikkesettet farmor har strikket- endelig kaldt nok:)
Hedda er en skøyer og lager mange nye grimaser

Sondre og Hedda
Mer og mer sosiale og viser interesse for hverandre
Even vasker, Håkon støvsuger, Hedda underholdes og jeg lager middag


Deilig med peiskos


Barseltrening


En helt vanlig handlekurv...fulle av 10 kroners tilbud:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)