mandag 26. oktober 2015

Uke 43

Her er Håkon med å hente Even på skolen, her er klasserommet. Leksene prøver vi å få gjort med en gang vi kommer hjem, men det er ikke alltid så enkelt når lillebor og Hedda vil ha oppmerksomhet og maten skal lages samtidig. Even er hvertfall veldig piktoppfyllende med leksene sin. Vi syntes han har mye lekser for å være førsteklassing- sammenlignet med andre skoler.






Lekser denne uken

Denne uken har Even vært på klassefest- sammen med gjengen.Jeg var med å hjelpe til og det var kjekt å se hvordan de koser seg.

Konkurranse, dans, pølse- chips og marsmellowsspising. Noen i klassen kysset og ble et par! Mange sier at Even er bestekompisen dems og spør veldig fint om de får være med Even hjem- så det er super bra og vi får ta det som et bra tegn. Even trives på skolen/SFO og vil gjerne bli levert litt tidlig så han kan leke litt før skolen begynner.

Ellers går det seg til i Torva barnehage også. Både Håkon og Hedda er lett å levere. Barnehagen er flink å finne på ting og er mye ute. Her en dag malte Hedda med beina- hun hadde på en skopose og laget maleri. Håkon har begynt med yoga i barnehagen. Hver og en sitter på teppe og lager dyreøvelser- hund, katt, frosk ++ og etterpå hviler de på teppe. De har faste turdager og bruker nærmiljøet mye.


Trekløveren disser litt ekstra før vi reiser hjem
Ellers fikk jeg jobbtilbud fra hjertepol torsdag- 100% stilling. Det var hele 25 søkere, så jeg er jo litt stolt! Denne stillingen har arbeidstid fra 08-16.00, med arbeidshelger. Jeg har også fått tilbud som kontaktlærer for en klasse på fagskolen- hvor jeg skal undervise i helse og aldring som jeg skal følge over 1, 5 år.- stillingsprosenten her er 35 %. Det vil være vikartimer i tilegg.

Jeg takket nei til medisinsk- overvåkning igår. Så vi får se hva valg jeg tar!




Ellers er det mye liv på tunet vårt- fredagsettermiddag vasket Even sykkelen sin og plutselig stod hele tunet og vasket sykkelen utenfor hos oss.)

Idag er det blitt mandag. Even skal ha halloween fest på SFO og Håkon har FN dag i barnehagen. Det er også foreldresamtale i barnehagen for Hedda. Even og Hedda skal overnatte hos farmor og bestefar idag, da Håkon skal opererer imorgen....Vi gruer oss, men er samtidig klar til å bare få det overstått!  Han blir hjemme fra barnehagen i 14 dager i etterkant- pga operasjonen.

1 kommentar:

  1. Så moro å få se ukeplanen til Even! Den ser ganske så lik ut som Emilia sin! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)