lørdag 14. november 2015

Konferanse- jentekveld- familietid

Denne uken her jeg vært på konferanse sammen med tre kolleger fra helse og oppvekst.Konferansen holdt sted i Gjøvik og jeg fikk en liten kickstart med innføring. Hele landet var representert av ulike studieretninger i fagskolen. Det var festmiddag på kvelden.

Jeg føler meg heldig som får denne muligheten. Neste uke får jeg pc og skal møte klassen min som begynte i høst. De går mondul 1 sammen med andre helserelaterte studier. Etter jul overtar jeg dem og skal ha mondul 2-5 i eldre, alding og aktiv helse.
Kunnskapsmenisteren holdt foredrag om statsing på Fagskolen


Humor innslag- beste jeg har sett på lenge! Stereotype på Totning.
Jeg kom hjem fredagsettremiddag og noen timer senere hadde jeg fem flotte nabojenter til bords.
De var invitert over på ost, kjeks og vin. Vi alle er kjempe glad for at ikke naboen reiste til Paris denne helgen. En herlig kveld med mye latter!
Skjønne nabojenter

Forbereder hagen for vinter, meldt snø til uken! Hedda og Håkon har hjulpet til.
Derfor ble det en rask bonus tur til dyre og lekebutikken på Strømmen. Vi har også målt skostørrelser. Hedda bruker str 23 og Håkon str 29 nå. Vårsko vil bli en str opp- hvis noen tenker julegaver
Hedda i lekebutikken. Bamser er mer spennede en dukker!

Ellers har Even og Hedda vært på overnatting hos Solveig og Halvor en natt denne uken. Denne helgen er Even med på hyttetur til Fagernes. De alle har fått flysnop som lørdagsgodt idag, da de nylig kom hjem fra syden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)