søndag 22. november 2015

Ny jobb og helg


Denne helgen har Even hatt besøk av Neo og Tuva fra klassen. Vi har også tatt familiebilde inne i Oslo og baket pepperkaker.

Guttene har sovet på rom sammen hele helgen. Håkon er så glad for at han får være med de store og ikke mist har fått overnatte hos storebror. Hedda har også hatt en fin helg. Vi var til legen på fredag pga utslett- elveblestlignende- men formen er god.

Ellers har jeg fått meg ny fast jobb i akuttpsykiatri på AHUS. Dette er en 30% fast nattvakt stilling som er hver tredje helg. Den begynner egentlig i uke 48, men jeg begynner ikke mine faste netter før på nyåret.

Denne intensive nattevaktshelgen, gjør at jeg får mer flex i ukedagene.  Jeg skal ha noen opplæringsvakter nå i Desember. Dette skal jeg kombinere med læreryrke. Jeg håper og tror det blir en bra kombinasjon for familielivet.




To gode venner sover søtt

Håkon, Tuva i klassen og Even

Besøk av Tuva idag søndag
Pepperkakelaging og pynting

Even, Håkon, Tuva og Fredrik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)