lørdag 21. desember 2013

Ekstra ultralyd uke 32


Onsdag var jeg på julelunsj med jobben. Dr Wollen tok en ekstra ultralyd av meg siden jeg var beskymret pga symfyse målene som var målt tidligere i uken. En julegave fra henne til meg som hun sa. Hun mente at jeg ikke skulle beskymre meg. Alt så fint ut, men hun så at kroppen jobbet litt ekstra med å presse blodet inn i navlesnoren.

Fredag fikk jeg den ekstra ultarlyden jeg var henvist til på KK. En lege i 60 årene kikket på lille jenta vår.  Han sa med en gang at jeg ikke skulle beskymre meg. Han kunne se en liten jente på 2200 kg som var ferdigutviklet. Hun lå og koste seg og drev med puste og sparke øvelser:) Alt så normalt ut, og han syntes ikke det var nødvendig med oppfølgingskontroll. Skulle symfysemålene fremdeles holde seg lave ønsket han en kontroll til. Han forespeilet en medium baby på rundt 3500-3600 hvis jeg gikk til termin:)


Den beste julepresangen har vi allerede fått i år!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)