tirsdag 17. desember 2013

Sykmeldt

Nesten uten en dag med sykefravær gjennom hele graviditeten, eller de siste årene, ble jeg sykmeldt ca 32 uker på vei. Legen ville egentlig sykemelde meg i november, men jeg ønsket å prøve litt til...men så sa det stopp.

Jordmoren har funne lavere symfysemål en forventet og jeg er henvist til ultralyd laben på KK for å finne ut hvorfor. Hun var glad jeg var sykmeldt og jeg har fått beskjed om å ta det med ro og spise godt! Noe jeg virkelig har gjort siste uken!

Lille jenten er hvertfall veldig aktiv og gir stadig livstegn fra seg- enten det er dag eller natt:)  


Blomster fra ynglingsmennene mine Håvard og pappa
Helsekortet

 
Onsdagskveld klokken ti ringte det på døren og jeg fikk personlig levering av overlegen på KK. Dr Gulowsen som jeg jobber med ville bare ønske meg god jul og lykke til med alt. En fantastisk mann-med godt hjerte!!!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ett lite spor etter deg:-)